maandag 13 april 2009

Delicious (ding 10)

Wat te schrijven over Delicious? een handigheidje om overal bij je bladwijzers te komen, dat is het zeker. Of het ook geschikt is om binnen mijn eigen werkpraktijk te gebruiken? Dat uiteraard ook. Ik heb een eigen account aangemaakt, met daarin geïmpoorteerd mijn eigen bladwijzers, de meeste ervan heb ik gedeeld. De URL is: http://delicious.com/Roelf_Oving.
Een van de opdrachten is om te experimenteren met clusters. Dit heb ik niet gedaan omdat ik niet begrijp wat hiermee bedoeld wordt.
Bij het klikken op het aantal gebruikers van een bookmark kwam ik inderdaad commentaren tegen, ik heb er zelf ook eentje gemaakt.
Tenslotte heb ik ook de rss van 23 dingen's Bookmarks aan mijn Netvibes account toegevoegd.

1 opmerking:

Coach Bibliotheekservice Fryslân zei

Hoi Roelf,
Had ik bij het vorige bericht te vroeg m'n mond weer open, heel goed zoals bij dit bericht!
Delicious is inderdaad erg handig. Op deze manier heb je altijd je favorieten bij de hand en meer.
Groeten,
Thea