zaterdag 2 mei 2009

Podcasts (ding 15)

Je komt van alles tegen: muziek, gesproken boeken, documentaires, radioprogramma's, televisieprogramma's, noem maar op. Op mijn iTunes heb ik mij op een paar geabonneerd: De Bibliotheek Waterweg Podcast en de VPRO boeken podcast. Op mijn netvibes-account heb ik de podcasts gezet van VPRO-boeken van http://www.radiocast.nl/ en de NPS Bommel feed van http://www.podplaza.nl/. Eigenlijk had ik mij er nog nooit in verdiept, maar het is interessant om er eens verder mee te stoeien. Wat betreft de mogelijkheden voor de bibliotheekpraktijk kom ik niet veel verder dan het uitzenden van documentaires over de bibliotheek, gesproken boeken en programma's die voor de betreffende regio belangrijk/interessant/leuk kunnen zijn. Persoonlijk heb ik niks met het zelf uitzenden van podcasts.

1 opmerking:

Coach Bibliotheekservice Fryslân zei

Kijk, hier wordt over nagedacht. Kijk voor ideeen en inspiratie ook eens op de blogs van de andere deelnemers.
Groeten,
Thea